Meta a anunțat că vor avea loc schimbări în ceea ce privește direcționarea publicului în campaniile publicitare de pe Facebook.
Ca răspuns la presiunea industriei, marca-mamă Facebook Meta își ține promisiunea anterioară și va reduce setările de direcționare a agenților de publicitate.
Pe de o parte, un grad ridicat de precizie a direcționării sprijină crearea de experiențe extrem de personalizate, care permit interacțiunile relevante și valoroase ale utilizatorului.
În același timp, există o sensibilitate în creștere atunci când oamenii sunt identificați pe baza afilierii lor la cauze sociale, condiții de sănătate sau caracteristici demografice.
Luând în considerare acest lucru, Facebook limitează astfel opțiunile de publicitate pentru a nu mai permite direcționarea pe baza acestor parametri sensibili.
Ce se schimbă în direcționarea reclamelor Facebook
Începând cu 19 ianuarie, Facebook va elimina opțiunile de direcționare din patru categorii principale, împreună cu segmente de nișă care sunt rar utilizate:
- Cauze de sănătate (de exemplu, conștientizarea cancerului de sân);
- Orientare sexuală (de exemplu, LGBT);
- Practici și grupuri religioase (de exemplu, Biserica Catolică);
- Credințe politice, probleme sociale, cauze, organizații sau figuri (de exemplu, partid politic sau candidat politic).
Actualizarea Meta cu privire la modificările viitoare menționează că în continuare campaniile fi livrate către publicul vizat afectat până la sfârșitul lunii martie 2022.
În plus, modificările nu se vor propaga pe deplin prin ecosistemul Meta.
sursă: searchenginejournal.com