seo

Cele mai bune practici SEO pentru afacerile mici

Fiecare întreprindere mică dorește să fie prezentă pe prima pagină a rezultatelor oferită de motoarele de căutare. Clasarea pe prima pagină crește traficul către site-ul dvs. web și, în cele din urmă, șansa ca noi clienți să vă găsească. Dar asta nu se întâmplă fără a investi în cele mai bune practici SEO.

Optimizarea pentru motoarele de căutare sau SEO este o componentă a unei strategii de marketing care ajută la creșterea traficului către site-ul dvs. web, sporind vizibilitatea conținutului dvs. în rezultatele motorului de căutare.

Având în vedere că motoarele de căutare încearcă să ofere rezultate cât mai relevante pentru cuvintele cheie folosite, trebuie să vă asigurați că înțeleg contextul conținutului dvs. și că sunteți cea mai credibilă opțiune. Implementarea strategiilor SEO de bază te poate ajuta deci foarte mult pentru a-ți găsi noi clienți.

Provocări SEO pentru întreprinderile mici

Există mai multe provocări cu care se confruntă majoritatea întreprinderilor mici atunci când încearcă să implementeze o strategie SEO. Iată care sunt câteva dintre acestea:

Conținut de calitate

Conținutul bine scris și optimizat este o parte importantă a strategiei dvs. de marketing. Fără conținut, nu este nimic de optimizat. Proprietarilor de afaceri mici le este greu să găsească timp pentru a scrie conținut atunci când se confruntă cu alte provocări din interiorul businessurilor.

De aceea, WebCO Media oferă servicii de content writing la care proprietarii de business-uri pot apela. Contactează-ne pentru mai multe detalii!

Așteptări

SEO necesită timp pentru a oferi rezultatele dorite. Dacă sunteți în căutarea unui profit imediat pentru o investiție, SEO nu este strategia pe care să o urmați. În acest sens, pot fi o alegere mai inspirată serviciile de promovare tip PPC.

Dar dacă aveți răbdare să vă creați prezența pe web folosind strategii de căutare organică, afacerea dvs. va deveni vizibilă și va rămâne vizibilă mult timp după ce efortul inițial a fost făcut. Întreținerea periodică și conținutul optimizat nou vă pot păstra vizibili pe termen lung.

SEO tehnic

Optimizarea conținutului dvs. este doar o piesă din puzzle-ul SEO. Există aspecte tehnice pentru SEO care trebuie implementate, astfel încât optimizarea conținutului dvs. să nu fie în zadar. Acești factori includ lucruri precum performanța site-ului web, suportul mobil, structura legăturilor, imagini optimizate cu etichete alt și cercetarea cuvintelor cheie.

Buget

SEO are nevoie de un buget. Trebuie să pregătiți resursele potrivite pentru a crea și optimiza conținutul dvs. și pentru a implementa SEO tehnic pe site-ul dvs. web. Puteți încerca să faceți totul singur, doar că va fi dificil, nu veți avea timp și nici cunoștințele necesare pentru un SEO de calitate.

Externalizarea acestui lucru către cineva care cunoaște complexitatea conținutului, optimizarea și SEO-ul reprezintă cea mai bună alegere. Această investiție va avea beneficii pe termen lung pentru afacerea dvs.

Beneficiile SEO pentru întreprinderile mici

În ciuda provocărilor, implementarea unei strategii SEO are multe beneficii care nu pot fi trecute cu vederea.

Rezultate pe termen lung

Dacă implementați o strategie de căutare plătită, obțineți rezultate mai rapid. Cu toate acestea, aceste rezultate durează doar atâta timp cât ai bani pentru a plăti traficul. După ce ați implementat o strategie de căutare organică solidă, veți continua să primiți trafic organic.

Trebuie să vă mențineți și să vă adaptați strategia SEO la noutățile aduse de motoarele de căutare, dar nu veți pierde rezultatele imediat cum se întâmplă atunci când încetați să plătiți pentru trafic.

Vizibilitate pentru brandul tău

Pozițiile fruntașe în rezultatele motorului de căutare duce la conștientizarea mărcii. Când site-ul dvs. se află pe prima pagină a rezultatelor căutării, clienții dvs. potențiali văd un brand cu autoritate. Acest lucru vă crește credibilitatea și autoritatea și vă pune afacerea înaintea concurenței.

Trafic organic către site-ul dvs. web

Care este sensul de a avea un site web care nu primește trafic? Din păcate, o mulțime de site-uri web nu obțin încă mult trafic. Au construit un site web și au crezut că vor veni vizitatori.

Site-ul dvs. web trebuie să acționeze ca principalul dvs. vânzător. Dacă oamenii nu vă pot găsi sau nu văd ce oferiți și cum îi ajutați, site-ul dvs. web nu își face treaba. Un site web profesional este important pentru afacerea dvs., dar numai dacă este vizibil pentru cei care caută ceea ce oferiți.

SEO este cel mai eficient mod de a face acest lucru.

Cele mai bune practici SEO

Site-ul tău are o versiune pentru dispozitive mobile?

Google a ignorat multe site-uri web din cauza faptului că nu puteau fi accesate prea ușor de pe dispozitivele mobile. Asta înseamnă că Google folosește versiunea mobilă a unei pagini pentru indexare și clasare. Acesta este motivul pentru care este important ca site-ul dvs. să arate bine și să funcționeze bine pe un dispozitiv mobil.

Google vă recomandă să utilizați un design receptiv pentru site-ul dvs. web, deoarece servește aceeași adresă URL tuturor utilizatorilor, indiferent de dispozitivul pe care se află. Acest lucru economisește resurse pentru site-ul dvs. web și pentru crawler-urile Google.

De asemenea, designul eficient facilitează utilizatorilor interacțiunea, partajarea și conectarea la conținutul dvs. Mai mult decât atât, ajută algoritmii Google să atribuie cele mai relevante proprietăți de indexare pentru conținut.

Site-ul tău are o viteză de încărcare bună?

Viteza paginii este esențială pentru succesul dvs. de marketing digital. Vă afectează:

  • Poziția în căutarea organică;
  • Experiența utilizatorului și timpul petrecut de vizitatori pe site-ul dvs. web;
  • Cost-pe-clic (CPC) dacă faceți publicitate plătită;
  • Performanța campaniei de marketing.

Motivul pentru care viteza paginii este esențială pentru poziția dvs. este că Google își propune să ofere o experiență bună utilizatorului. Aceasta include calitatea rezultatelor căutării și calitatea resursei pe care le furnizează în rezultatele căutării.

Există multe cauze pentru care un site web WordPress are performanțe slabe, dar rezolvarea acestora nu este atât de dificilă și există multe resurse care vă pot ajuta să îmbunătățiți viteza paginii.

Dacă doriți mai mult trafic și, în cele din urmă, clienți, acordați atenție aspectelor tehnice ale performanței site-ului web.

Ați făcut cercetarea cuvintelor cheie pentru a ști cum caută oamenii?

Cercetarea cuvintelor cheie este una dintre cele mai importante și valoroase activități în marketing. Este procesul de descoperire a cuvintelor pe care oamenii le folosesc pentru a căuta așa că puteți utiliza aceste date pentru a crea strategia dvs. de marketing de conținut. Aceste căutări pot fi informative în scopuri de cercetare sau legate de produs și serviciu.

Scopul cercetării prin cuvinte cheie este de a găsi expresii de cuvinte cheie relevante businessului dvs. Trebuie să înțelegeți intenția utilizatorului de căutare și apoi să furnizați conținut optimizat, astfel încât să se încadreze în acești termeni. Înțelegerea întrebărilor care vă sunt adresate de publicul dvs. țintă poate oferi, de asemenea, idei pentru postările de pe blog și pentru alt conținut.

Dar cercetarea cuvintelor cheie este mai mult decât să găsești cuvinte pe care le poți folosi pentru a-ți optimiza conținutul. De asemenea, vă oferă informații cu privire la nevoile pieței dvs. țintă.

Conținutul dvs. are valoare pentru publicul țintă?

SEO include întotdeauna afirmația „creați conținut de calitate”. Grozav, dar ce este acest conținut de calitate? Este conținut care:

  • Educă publicul tău;
  • Adăugă valoare site-ului dvs. web;
  • Încurajează vizitatorii să-l împărtășească cu alții.

Conținutul de calitate este determinat prin cunoașterea publicului tău țintă și furnizarea de conținut care le este util. Și da, conținutul de calitate înseamnă, de asemenea, corect din punct de vedere gramatical, fără dactilografii.

Dar un lucru este sigur – crearea de conținut de calitate nu este o opțiune. Conținutul de calitate vă accelerează vizibilitatea, vă determină reputația, încrederea și autoritatea și aduce mai mult trafic de la motoarele de căutare.

Ați urmat sfaturile de optimizare SEO on-page?

Deși obiectivul este să scrii conținut pentru public, există câteva lucruri specifice pe care le poți face pentru a ajuta motoarele de căutare să înțeleagă cum să indexeze mai bine fiecare pagină a site-ului tău. Optimizarea on-page este o tehnică care pune cuvintele cheie în locurile potrivite pentru a ajuta motoarele de căutare să identifice contextul paginii.

Mai întâi, instalează pluginul SEO Yoast pentru WordPress sau alt plugin asemănător. Acest plugin oferă ajutor pentru optimizarea părților importante ale conținutului dvs. De asemenea, oferă un test de lizibilitate pentru a vă asigura că scrieți conținut care poate fi scanat și înțeles cu ușurință. Pluginul creează de asemenea sitemap-ul dvs. XML și fișierul robots.txt, adaugă informații schema.org, aplică „noindex” pe paginile corespunzătoare ale site-ului dvs. web și multe altele.

Apoi, petreceți timp pentru a scrie titlul SEO și descrierea fiecărei pagini și postări a site-ului dvs. web. Acest lucru apare în rezultatele motorului de căutare. Titlul va atrage mai întâi atenția căutătorului.

Faceți titlul dvs. unic pentru fiecare pagină. Ștergeți numele site-ului dvs. din etichetele din titlu pentru paginile dvs. de conținut. Utilizați acest spațiu pentru titluri mai bune, optimizate.

Creați meta descrieri unice care reprezintă conținutul paginii. Descrierea ar trebui să fie concisă, bogată în cuvinte cheie și apel la acțiune pentru a încuraja cititorul să facă clic pe site-ul dvs. web.

Adăugarea cuvintelor cheie în mod natural în articolele dvs., conectarea la alt conținut de calitate, adăugarea de etichete alt și titlu la imaginile dvs. și formatarea conținutului dvs. pentru o citire ușoară va contribui la îmbunătățirea calității conținutului dvs.

Ați instalat Google Analytics și ați configurat Google Search Console și Bing Webmaster Tools?

Să știți dacă funcționează SEO-ul dvs. este important. Efectuarea optimizării este excelentă, dar trebuie să știți dacă este eficientă.

Google Analytics oferă datele de căutare pe care trebuie să le vezi pentru a afla dacă primești mai mult trafic. Dacă nu vedeți o creștere a traficului către site-ul dvs. web, este posibil să aveți anumite probleme care trebuie rezolvate.

Google Analytics oferă o mulțime de informații. Dar vă sugerez să îl păstrați simplu și să acordați atenție la traficul site-urilor pentru început. Puteți fi copleșit de cantitatea de date pe care o oferă.

Google Search Console și Bing Webmaster Tools pot oferi, de asemenea, informații cu privire la probleme cu site-ul dvs.

Există multe motive pentru care ar trebui să împiedicați motoarele de căutare să indexeze o pagină, cum ar fi conținutul duplicat prin arhivele de categorii. Însă ar trebui să verificați periodic lista de pagini excluse din raportul de acoperire pentru a vă asigura că acele pagini care sunt excluse sunt realizate în mod corespunzător.

Greșeli SEO de evitat

SEO continuă să se schimbe. Ceea ce obișnuia să funcționeze nu mai merge acum și, în unele cazuri, este mai probabil să afecteze vizibilitatea site-ului dvs. sau să vă penalizeze site-ul. Următoarele sunt greșelile de care ar trebui să fiți conștienți și să nu le faceți pe site-ul dvs. web:

Lipsa de conținut unic, de calitate

Conținutul trebuie să fie unic și să ofere vizitatorilor informații de calitate. Copierea conținutului de calitate al cuiva nu este o practică recomandată. Scrierea propriului dvs. conținut este unică, dar nu neapărat de înaltă calitate. Trebuie să le combinați pe ambele. Petreceți timp creând conținut care este plăcut de citit. Este mai bine să oferiți conținut autentic de înaltă calitate o dată pe lună decât conținut de calitate scăzută zilnic.

Conținut duplicat

Există multe moduri în care se poate crea conținut duplicat, nu toate cu intenție. Motoarele de căutare încearcă să servească conținut original și autoritar. Dacă aveți mai multe pagini pe site-ul dvs. cu același conținut, poate determina site-ul dvs. să piardă poziții în listele de rezultate.

Conținut duplicat neintenționat: atunci când arhivele datei, categoriei, autorului sau etichetelor WordPress pot fi indexate. Instalați și utilizați pluginul Yoast SEO și setați arhivele la „no-index”, spunându-le motoarelor de căutare să nu indexeze arhivele.

Cuvinte cheie folosite în exces

Un semnal de avertizare către motoarele de căutare este trimis atunci când sunt folosite anumite cuvinte cheie prea des și în mod nefiresc. Conținutul ar trebui să fie natural, iar cuvintele cheie poziționate acolo unde au sens. Utilizați cuvinte cheie aferente pentru varietate în scrierea dvs. Cuvintele cheie înrudite vă pot îmbunătăți rezultatele și vă pot împiedica să utilizați excesiv anumite cuvinte cheie.

Text de ancoră optimizat

Textul de ancorare reprezintă cuvintele pe care le utilizați pentru a face legătura cu o altă pagină de conținut. Asigurați-vă că acest text este creat în mod natural. Dacă textul de legătură pare a fi forțat pentru a conține cuvintele cheie, acesta este sunt supra-optimizat ceea ce nu este întocmai foarte ok.

Link-uri de calitate scăzută îndreptate către site-ul dvs.

Popularitatea link-urilor este încă folosită de motoarele de căutare ca măsură a încrederii unui site dacă aceste link-uri de intrare provin de la alte site-uri web autoritare și de încredere. Drept urmare, trebuie să oferiți mare atenție site-urilor unde poziționați anumite link-uri.

Text ascuns

Introducerea textului ascuns încalcă regulile motoarelor de căutare. Din motive de accesibilitate, uneori aveți nevoie de text descriptiv care nu poate fi văzut cu browsere normale.

Dar când textul ascuns este folosit pentru a adăuga în mod specific conținut într-o pagină web pentru a manipula motoarele de căutare în scopuri SEO, o face. Câteva trucuri includ:

  • Crearea textului de aceeași culoare ca fundalul;
  • Utilizarea CSS pentru a ascunde conținutul;
  • Setarea dimensiunii fontului atât de mică încât este imposibil de citit;
  • Ascunderea textului în spatele imaginilor.

Dar doar pentru că omul nu poate vedea textul, nu înseamnă că motoarele de căutare nu realizează că încercați să le păcăliți. De aceea, noi nu recomandăm această practică.

Investește în prezența ta online

Modul în care motoarele de căutare actualmente indexează și clasează paginile web este un beneficiu pentru majoritatea proprietarilor de întreprinderi mici. Ca parte a strategiei dvs. de marketing, SEO trebuie privit ca o investiție în afacerea dvs. Implementați cele mai bune practici SEO pentru ca întreprinderea dvs. mică să obțină o poziție cât mai bună.

Noi te putem ajuta în acest sens, așa că te invităm să ne contactezi pentru a stabili detaliile necesare începerii unei colaborări de succes.

Împărtășește-ți dragostea